شمسایی: آقاپور مزد تلاشش را گرفت سالار آقاپور بهترین بازیکن جوان فوتسال جهان شد هشتمی کشتی خراسان‌رضوی در بین ۳۵ استان کشور! ماشاریپوف به دنبال تمدید قرارداد با استقلال سه مسابقه امروز لیگ برتر فوتبال زیر ذره‌بین ناظران ویژه(۸ خرداد ۱۴۰۳) افشای نام داورانی که از نکونام شکایت کردند| برادران حیدری در صدر باشگاه استقلال ستاره عراقی را نمی‌خواهد پرچمداران ایران در المپیک پاریس مشخص شدند بازگشت یزدانی به تشک کشتی افشاگری پورموسوی در خصوص اتفاقات بازی پرسپولیس و استقلال خوزستان+ ویدیو نابسامانی در تیم ملی جودو پخش زنده بازی النصر و الاتحاد در لیگ عربستان (۷ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بانوی مشهدی در راس کمیته مستریونیورس پیروانی خطاب به سرخپوشان: جواب نکونام را ندهید درویش تحت فشار هواداران پرسپولیس ادعای بیرانوند و نعمتی در رختکن: در پرسپولیس می‌مانیم اوسمار ریسک می‌کند یا احتیاط؟ موضع گیری سرخپوشان علیه داور بازی! گولسیانی با پرسپولیس در قزوین
سرخط خبرها
به‌منظور ارتقا و ایجاد شرایط برابر در ورزش بانوان صورت گرفت

اولین معاون بانوان ورزش و جوانان استان خراسان رضوی معرفی شد

  • کد خبر: ۳۱۴۵۵
  • ۰۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۴
اولین معاون بانوان ورزش و جوانان استان خراسان رضوی معرفی شد
سرپرست معاونت توسعه ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی منصوب شد. اسفندماه سال قبل بود که برای نخستین‌بار در تاریخ ورزش زنان، پست جدید «معاونت ورزش زنان استان‌ها» ابلاغ شد.
سرپرست معاونت توسعه ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی منصوب شد. اسفندماه سال قبل بود که برای نخستین‌بار در تاریخ ورزش زنان، پست جدید «معاونت ورزش زنان استان‌ها» ابلاغ شد. ساختار تشکیلات ادارات کل ورزش و جوانان که از سال‌های گذشته توسط معاونت‌های مختلف پیگیری می‌شد، وجود معاونتی مختص بانوان را کم داشت و در تمام این سال‌ها افرادی به‌عنوان مسئول امور بانوان در ادارات مشغول‌به‌کار بودند؛ اما بالاخره این نهاد ورزشی در شورای معاونان بررسی شد و به تصویب رسید. در این طرح که از طریق سازمان امور استخدامی طی سال‌های گذشته دنبال می‌شد، با ابلاغ به ادارات کل ورزش استان‌های کشور، زنان مسئول از امروز می‌توانند در سمت جدید با عنوان معاونت ورزش زنان استان‌ها منصوب شوند.
خراسان رضوی نیز یکی از پیشتازان در انتصاب معاونت بانوان بوده است و به‌همین‌منظور، روز گذشته مدیرکل ورزش و جوانان استان، فهمیه سروری را به‌عنوان سرپرست معاونت توسعه ورزش بانوان اداره معرفی کرد و به‌این‌ترتیب او به‌عنوان اولین معاون بانوان ورزش استان شناخته شد. سروری از زمان شروع دوره مدیرکل سابق ورزش و جوانان استان تابه‌امروز به‌عنوان مسئول امور ورزش بانوان در این اداره مشغول‌به‌کار بوده است.
فرزاد فتاحی با اهدای حکم سروری اظهار کرد: طبیعی است که کار دشواری پیش‌روی سرپرست معاونت توسعه ورزش بانوان است. از امروز کار اصلی حوزه معاونت بانوان آغاز می‌شود، این یک فرصت است که باید به نفع خود و آیندگان استفاده و ساختار آن حفظ شود. مشکلات بانوان با ۵۰درصد امکانات حل نمی‌شود، بلکه باید به‌همان‌اندازه تلاش کرد و بابرنامه گام برداشت. انتظار جامعه ورزش بانوان بیشتر خواهد شد و باید کار‌ها در همین حوزه پیش برود. هیچ ورزشکار بانویی در بخش‌های دیگر به‌دنبال حل مشکلات خود نرود. او با بیان اینکه جایگاه نایب‌رئیسی بانوان باید ارتقا پیدا کند، عنوان کرد: امسال شرایط مالی مساعد نیست، به‌همین‌دلیل باید منابع مالی با برنامه‌ریزی درست استفاده شود و جذب اعتبار و اسپانسر، اهمیت بیشتری دارد.
گفته می‌شود هدف از ایجاد این معاونت، تعالی جایگاه مدیریتی زنان در وزارت ورزش و جوانان و ایجاد شرایط عادلانه و برابر برای حضور زنان متخصص و آگاه در سمت‌های مدیریتی است. امید است با ارتقای این ساختار، بسیاری از مسائل حوزه ورزش زنان برطرف شود.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->